Volkswagen Group запустила в Німеччині власну гігафабрику для виробництва акумуляторів

Компанія PowerCo концерну Volkswagen ввела в експлуатацію гігафабрику в Зальцгіттері (Німеччина) й виготовила перші уніфіковані елементи живлення з маркуванням "зроблено в Європі".

Volkswagen Group запустила в Німеччині власну гігафабрику для виробництва акумуляторів

PowerCo проєктує і виготовляє акумуляторні елементи повністю в Європі, тим самим зміцнюючи технологічний суверенітет компанії. Акумуляторні елементи постачатимуть брендам Volkswagen Group для фінальних дорожніх випробувань. Їх дебют заплановано на наступний рік у сімействі електромобілів Volkswagen, Škoda і Seat/Cupra.

Очікується, що в рамках Volkswagen Group компанія PowerCo покриє близько 50 відсотків попиту на уніфіковані елементи живлення, а половину, що залишилася, постачатимуть сторонні виробники. Стандартизована архітектура елементів живлення дає змогу використовувати їх у всьому світі в усіх марках і регіонах, забезпечуючи економію завдяки масштабу, переваги у вартості та технологічну гнучкість — від літій-залізо-фосфатних (LFP) до нікель-марганцево-кобальтових (NMC) і твердотільних елементів живлення.

Volkswagen Group запустила в Німеччині власну гігафабрику для виробництва акумуляторів

Volkswagen Group запустила в Німеччині власну гігафабрику для виробництва акумуляторів

Volkswagen Group запустила в Німеччині власну гігафабрику для виробництва акумуляторів

 

1

2

3

Перша уніфікована комірка PowerCo заснована на технології NMC і є однією з найпотужніших у масовому сегменті. Порівняно з попередніми комірками, вона забезпечує приблизно на 10 відсотків більшу щільність енергії. Крім того, вона синхронізована з новою системою батарей Volkswagen «комірка-блок», що забезпечує переваги в запасі ходу, ефективності та продуктивності. У майбутньому з’являться й інші варіанти, наприклад, уніфікована комірка PowerCo з технологією LFP.

Виробництво уніфікованих елементів PowerCo буде поступово нарощуватися наступного року. На першому етапі виробнича потужність заводу в Зальцгіттері становитиме до 20 ГВт-год. Таким чином акумуляторами можна забезпечити приблизно до 250 000 електромобілів. Надалі, за потреби, підприємство може бути розширено до 40 ГВт-год. Зальцгіттер також стане головним заводом для наступних гігафабрик PowerCo у Валенсії (Іспанія) і Сент-Томасі (Канада).

Джерело

Новости Украины