Volkswagen ID. Polo на фінішній прямій до серійної версії

Зворотний відлік до виходу нового ID. Polo розпочався: за кілька місяців до світової прем'єри парк практично готових до серійного виробництва прототипів ID. Polo долає останні кілометри випробувань у різних регіонах світу.

Volkswagen ID. Polo на фінішній прямій до серійної версії

ID. Polo стане першим із чотирьох компактних електромобілів марки, запланованих до запуску з 2026 року. Стартова ціна моделі складе 25 000 євро.

Модель побудована на оновленій платформі MEB+ з новим переднім електромотором, легшою і компактнішою силовою установкою. ID. Polo буде доступний із трьома рівнями потужності на старті продажів — 85 кВт (116 к.с.), 99 кВт (135 к.с.) і 155 кВт (211 к.с.), пізніше до лінійки доєднається спортивна версія ID. Polo GTI потужністю 166 кВт (226 к.с.).

Volkswagen ID. Polo на фінішній прямій до серійної версії

Volkswagen ID. Polo

Базові версії на 85 і 99 кВт оснащуються LFP-батареєю ємністю 37 кВт-год, що підтримує швидке DC заряджання потужністю до 90 кВт. Модифікації на 155 і 166 кВт отримали NMC-акумулятор PowerCo на 52 кВт-год із заявленим запасом ходу до 450 км і можливістю швидкої зарядки до 130 кВт.

Volkswagen ID. Polo на фінішній прямій до серійної версії

Volkswagen ID. Polo

За габаритами ID. Polo близький до нинішнього Polo з ДВЗ: довжина 4 053 мм, ширина 1 816 мм, висота 1 530 мм, колісна база 2 600 мм. Але завдяки електричній архітектурі пропонує більше простору в салоні. Усередині додано 19 мм довжини для пасажирів, збільшено ширину і запас за висотою, а об’єм багажника зріс на 24% — з 351 до 435 л, а за складених спинок задніх сидінь — до 1 243 л.

Volkswagen ID. Polo на фінішній прямій до серійної версії

ID. Polo / ID. Polo GTI

Модель оснащується комплексом сучасних асистентів, включно з оновленою системою Travel Assist, що може допомагати з утриманням смуги, поздовжнім веденням і перелаштовуванням на автомагістралях, а також уперше для цієї моделі розпізнає світлофори та знаки «Stop».

Розробка ID. Polo ведеться в рамках так званої Brand Group Core: проєкт курує Seat & Cupra, дизайн створено в дизайн-центрі Volkswagen у Вольфсбурзі, а ключові технології — ПЗ, асистенти, силова установка, шасі та рульове управління — базуються на платформі MEB+. Серійне виробництво моделі заплановано на заводі Seat & Cupra в Марторелі (Іспанія). Світовий дебют ID. Polo очікується навесні 2026 року.

Джерело

Новости Украины