Volvo Buses анонсувала нове шасі BZR Electric для туристичних автобусів із рекордною ємністю батареї та запасом ходу до 700 км.
Шасі BZR доступне у трьох конфігураціях із модульною акумуляторною системою. Кожен модуль має ємність 90 кВт-год, працює під напругою 600 вольт і важить 535 кг.
Мінімальна комплектація для короткого шасі 4×2 включає чотири модулі загальною ємністю 360 кВт-год. Максимальна — вісім модулів для довгої версії 6×2, що дає гігантську батарею на 720 кВт-год масою 4280 кг. Така конфігурація забезпечує запас ходу до 700 км на одному заряді.
Силові установки
Одномоторна версія розвиває 268 к.с. (200 кВт) і 400 Нм на валу електродвигуна. Після двоступеневої автоматичної трансмісії крутний момент на колесах досягає колосальних 20 900 Нм.
Двомоторна версія ще потужніша: 536 к.с., 850 Нм на валах і 33 500 Нм на колесах.
Зарядка та оснащення
Зарядка здійснюється через роз’єм CCS2 потужністю до 250 кВт або пантограф (струмоприймач) OppCharge потужністю до 450 кВт, розміщений на даху автобуса.
Шасі доповнено сучасними системами допомоги водієві, включно з адаптивним круїз-контролем, попередженням про зіткнення з екстреним гальмуванням і системою запобігання бічним зіткненням.
Перші серійні зразки шасі Volvo BZR з кузовом від Carrus Delta вже виготовлені і скоро почнуть роботу на дорогах Скандинавії та країн Бенілюксу. Шасі доступне з лівим або правим кермом, зарядний порт можна розмістити в будь-якому зручному місці кузова.
Конкуренти
Основний конкурент — MAN Lion’s Coach E з батареєю на 536 кВт-год і запасом ходу до 650 км. Scania нещодавно представила плагін-гібридне шасі для міжміських перевезень з дизельним двигуном і електричною тягою для міських зон.