У «Черкасиобенерго» розповіли, чому важливо передавати показники вчасно

 

Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» максимально ефективно працює на користь для споживача. Одним з головних завдань підрозділу є приймання та оброблення показів приладів обліку електричної енергії. Для чого важливо передавати їх саме у визначені дні? Вчасно передані покази електролічильника дають змогу зафіксувати реальні об'єми споживання електричної енергії, в результаті чого абонент сплачує за фактично спожиті кіловати.

— Вчасно зафіксований показник — основа для формування коректної платіжки. Не відкладайте цю хвилинну справу на крайній день, — наголошує начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Альона Кущова. 

У кол-центрі нагадують, передавати покази електролічильника потрібно за 2 дні до кінця календарного місяця та протягом 3 днів наступного.

— На основі отриманих даних представники постачальника електроенергії формують квитанції для оплати за спожиті кіловати та надсилають їх жителям Черкащини, — підкреслює оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Анастасія Бондаренко. 

Однак, зазначають у кол-центрі, бувають випадки, коли споживач передає покази електролічильника не у визначений термін.

 

— У випадку якщо ви з якихось причин вчасно не передали покази власного електролічильника, визначення обсягу спожитої електроенергії відбувається на основі показів вашого середньодобового споживання, відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії.  А воно може бути вище або нище фактичного, — зазначає оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Леся Піскун. 

Для швидкої та якісної передачі показів електролічильника підприємство має зручні електронні сервіси.

— Серед них особистий кабінет побутового споживача, спрощена форма на сайті, паблік акаунт у Viber, а також чат-бот у Telegram. Ми радимо передавати покази обліку з їх допомогою. Це зручно та швидко, — наголошує оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олеся Герасименко.

Кол-центр працює цілодобово, без вихідних і святкових днів. Звертайтеся до нас за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.

Джерело

Новости Украины