У Чернівцях презентували оновлений бренд міста: що змінилось з попередньої презентації

За інформацією: Суспільне Чернівці.

Бренд міста Чернівці. OCB Agency

У Чернівцях презентували оновлений бренд. Його створили у кольорах міста та з символами місцевих пам'яток. Вперше бренд міста презентували ще в липні — згодом його відредагували.

Про це Суспільному розповіла PR-менеджер комунікаційної агенції KEYCOM, яка займається піаром бренду міста, Яна Івченко.

Довелось переробляти, зокрема, шрифт. У попередній версії був використаний шрифт російського автора. В агенції OCB Agency, де розробляли бренд, тоді повідомили, що купляли ліцензію на шрифт у канадської компанії — там не знали, що автором є росіянин.

Бренд міста Чернівці. OCB Agency

Також додали незначні елементи до логотипа та слоган — "Чернівці. Мозаїка культур".

"В основі нового логотипа — елемент мозаїки, що разом зі слоганом "Мозаїка культур" формує завершений образ Чернівців як міста, де поєднались та мирно співіснують різні культури і національності", – розповіли в агенції, яка розробляла бренд.

Символи на логотипі бренду міста. OCB Agency

Як місто планує просувати бренд

Директор департаменту соціально-економічного розвитку Сергій Бостан у коментарі Суспільному розповів, що бренд використовуватимуть на вивісках, через мерч-продукцію, написах назв вулиць та в продукції місцевих виробників.

"Наше основне завдання, щоби Чернівці були впізнавані, щоб промоція працювала для потенційних інвесторів, для потенційних туристів, для компаній, які хочуть релокуватися або відкрити тут своє виробництво", — каже Бостан.

Концепція бренду міста. OCB Agency

За словами Бостана, новий брендинг міста допоможе співпрацювати з потенційними інвесторами та залучати туристів.

Цей вигляд бренду міста — не остаточний варіант, його можуть доповнювати та змінювати. Концепцію бренду розробили за грантові гроші.

Елемент логотипа бренду міста. OCB Agency

Читати ще

Читати ще «Кожен символ передає візитівки міста»: презентували бренд Чернівців

Новости Украины