Фото: державний банк трохи спростив вирішення проблем клієнтів (Віталій Носач, РБК-Україна) Автор: Олександр Білоус
Мобільний застосунок Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», де тепер можна зв’язатися з банком через «Допомогу онлайн», месенджери чи напряму подзвонити до банку.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу ПриватБанку.
Можливості меню «Комунікації»
Допомога online — для тих, хто хоче оперативно розв’язувати проблему прямо у застосунку.
Написати у Viber або Telegram — з представниками банку можна зв’язатися через месенджери.
Дзвінок через Приват24 — зателефонувати можна через застосунок.
Якщо клієнт раніше звертався через проблеми з банком, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.
Безпека
Дзвінки. Якщо потрібно пересвідчитися, що дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись співробітниками банку, тепер це можна зробити самостійно: перевірити номер телефону та історію вхідних дзвінків від банку.
У Приват24 можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.
Також у меню «Комунікації» можна знайти додаткові номери телефонів банку у меню «Контакти»; актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів.