У роботі метро Києва стався збій: не працювали щойно поповнені транспортні картки

Фахівці оперативно взялися за розв’язання цього питання.

У київському метро знову стався збій / фото УНІАН

У Києві в роботі підземки стався технічний збій, через який не працювали щойно поповнені транспортні картки.

Про це повідомляє КП «Київський метрополітен» у соціальній мережі Facebook.

«Із технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють транспортні картки, які були щойно поповнені», — йдеться у повідомленні.

Відео дня

Зазначається, що фахівці оперативно взялися за розв’язання цього питання. Водночас сплатити за проїзд можна:

  • транспортною карткою, поїздки на якій були поповнені раніше;
  • разовим паперовим Qr-квитком;
  • Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
  • безконтактною банківською карткою;
  • мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

Станом на зараз транспортні картки знову працюють у звичайному режимі.

Оновлення у Київському метрополітені. 

Як раніше повідомляв УНІАН, у міський застосунок «Київ Цифровий» додали можливість перетворювати поїздки з транспортної карти на QR-квитки. Для цього потрібно вибрати транспортну карту в застосунку та натиснути «Створити QR-квиток». Далі квиток з поїздки з’явиться в загальному списку QR-квитків.

Джерело

Новости Украины