За підсумками року війни продажі продовольчих товарів скоротилися на 2,4%.
Продаж алкоголю в РФ сильно зріс / фото УНІАН
Падіння роздрібних продаж в Росії у 2022 році торкнулося всіх груп товарів повсякденного попиту, крім однієї — алкоголю.
До такого висновку прийшли аналітики NielsenIQ, проаналізувавши споживчі уподобання росіян, пише видання The Moscow Times.
За підсумками року війни продажі продовольчих товарів скоротилися на 2,4% у фізичному вираженні, а непродовольчих на 5,8%.
Відео дня
При цьому обсяги реалізації алкоголю зросли не тільки в грошах (на 11,2%), але і в літрах (на 0,7%). Різко зріс попит на міцний алкоголь: продажі горілки збільшилися на 2,4%, бренді — на 7,6%, джина — на 41%.
Ситуація в РФ — останні новини
У Росії можуть з’явитися дерев’яні дев’ятиповерхові будинки. Плани по їх зведенню озвучив міністр будівництва і ЖКГ Ірек Файзуллін.
В Росії заблокували популярний музичний сервіс Last.fm. За повідомленням «Роскомсвободи», сервіс заблокували через трек «Чорнобаївка» від Jalsomino, який був на ньому.
На полицях російських супермаркетів з’явилося в’ялене м’ясо під назвою»Вагнер». М’ясо «Вагнер» продають в чорних зіп-пакетах. «Боги російського маркетингу» на етикетці зображували корову, свиню, індичку і курку.