З Бобровиці на Шерстянку тролейбусом: як працює новий маршрут у Чернігові

За інформацією: Суспільне Чернігів.

Ніна Ященко. Суспільне Чернігів

Любов Козік вперше їде за цим маршрутом. Жінка живе у мікрорайоні Шерстянка, куди раніше не ходили тролейбуси, бо там немає контактної мережі. Каже, добиралась на роботу з пересадками.

"Я пенсіонерка, але ще працюю. І мені дуже зручно цим тролейбусом їздити. Тільки він йде пізно. Щоб до роботи дістатись, то він о пів на сьому, і кому раніше, то він трошки з запізненням приходить. А так я дуже вдячна".

Любов Козік. Суспільне Чернігів

Тролейбус з автономним ходом рухається через центр міста та мікрорайон Подусівка.

На вулиці Любецькій він від’єднується від мережі та продовжує рух на заряді акумулятора.

Тролейбус з автономним ходом від’єднується від мережі. Суспільне Чернігів

Як розповідає начальник тролейбусного управління Руслан Ємець, на цей маршрут одночасно виходять три тролейбуси з автономним ходом.

"Загалом ми отримали чотири одиниці, але графіки зроблені таким чином, щоб один тролейбус був або в резерві, або на планових оглядах. Тобто техніка кожні сім днів має проходити ТО (технічний огляд, — ред.)".

Начальник Чернігівського тролейбусного управління Руслан Ємець. Суспільне Чернігів

Через те, що тролейбусів мало, пояснює Руслан Ємець, маршрут підсилили автобусами №1.

Підготовка до його запуску маршруту тривала кілька місяців. Він відкладався зокрема через те, що на цьому маршруті не скрізь були обладнані зупинки.

"Була розроблена схема і вона була погоджена в патрульній поліції. Наразі ще тривають облаштування зупинок. Встановлені поки ще тимчасові, потім будуть постійні дорожні знаки, що розташовані на зупинках. Тобто робота ще повністю не закінчилась", — пояснює Руслан Ємець.

Водій тролейбуса, який їде на Шерстянку. Суспільне Чернігів

Перший тролейбус з автономним ходом управління отримало минулого року, інших три — цьогоріч, каже Руслан Ємець. Проте не запустили їх на маршрут одразу не лише через відсутність зупинок.

"Були деякі питання по налаштуванню, по електроніці. На сьогоднішній день суттєвих зауважень до технічного стану транспорту немає".

За словами Руслана Ємця, місту потрібна більша кількість тролейбусів з автономним ходом.

"Для обслуговування маршруту має бути в наявності не менше шести, чи семи таких машин, щоб ми не залучали автобуси", — говорить начальник тролейбусного управління.

Читати ще

Читати ще Чернігівське тролейбусне управління планує купити пересувну електролабораторію за понад 2,5 мільйони гривень

Новости Украины