З Польщі до Парижа та назад: дизельний Skoda Superb проїхав 2831 км на одному баку

Міко Марчик (Miko Marczyk), чемпіон Європи з ралі, проїхав рекордну відстань в 2831 кілометр на стандартному Škoda Superb 2.0 TDI. Він з'їздив з Польщі до паризького Діснейленду і назад на одному баку пального.

З Польщі до Парижа та назад: дизельний Skoda Superb проїхав 2831 км на одному баку

Škoda Superb в базовій для ринку Польщі комплектації Essence оснащується 66-літровим паливним баком, який заповнили до країв перед рекордною поїздкою. Під капотом знаходиться турбодизель 2.0 TDI потужністю 110 кВт (150 к.с.) і семиступенева автоматична коробка передач DSG з подвійним зчепленням. Автомобіль передньопривідний, зі стандартними 16-дюймовими колісними дисками. Офіційна витрата пального в змішаному циклі WLTP становить 4,8 літра на 100 кілометрів.

Міко отримав даний Superb у листопаді 2024 року, а рекордну спробу здійснив на початку березня цього року. Перед контрольним заїздом на одометрі було вже близько 20 000 кілометрів.

Міко вніс лише одну зміну в конструкцію — встановив пружини Sportline, чим зменшив кліренс на 15 міліметрів для покращення аеродинаміки. Автомобіль також був «взутий» в шини з низьким опором коченню. За словами автогонщика, абсолютно нові шини не ідеальні та для подібних експериментів їх слід трохи зносити.

З Польщі до Парижа та назад: дизельний Skoda Superb проїхав 2831 км на одному баку

З Польщі до Парижа та назад: дизельний Skoda Superb проїхав 2831 км на одному баку

 

1

2

Сама схема водіння була відносно стандартною. Міко підтримував швидкість близько 80 км/год, на якій силовий агрегат найбільш ефективний. Він також використовував режим Eco і підтримував безпечну дистанцію до інших автомобілів.

Автомобіль супроводу рухався попереду на відстані двох-трьох кілометрів, інформуючи Міко про маршрут. «Навіть незначні деталі мали значення, наприклад, невеликий нахил в сторону пункту оплати, що допомагало мені раніше прибрати ногу з педалі газу і майже не гальмувати, поки не доїхав до огорожі», — розповів він.

Попри ретельне планування, Міко все ще бачить можливості для вдосконалення. «Німеччина виявилася досить складною. Вночі температура трималася близько 1 °C, що не оптимально з погляду витрати пального. Були також затяжні підйоми довжиною понад п’ять кілометрів, що ще більше збільшувало витрату пального. На зворотному шляху через Францію у мене був 200-кілометрова ділянка з попутним вітром, де витрата становила всього близько 2,2 літра на 100 кілометрів», — описує він свої враження від маршруту.

Наступна мета 29-річного Міко Марчика — проїхати понад 3000 кілометрів на одному баку.

Джерело

Новости Украины