За інформацією: Суспільне Чернівці.
Фото: Суспільне Чернівці
У центрі первинної медико-санітарної допомоги "Садгора" у Чернівцях медики телефонують до своїх пацієнтів, щоб нагадати їм про необхідні обстеження, аналізи чи вакцинацію. Так хочуть профілактувати хвороби.
Про це у коментарі Суспільному повідомила в.о. директора закладу Марія Мага.
Кабінет обладнали комп’ютерами, телефонами та гарнітурою. Для медиків сформували список пацієнтів, які уклали декларації з лікарями закладу. Постійний зв'язок між лікарем та пацієнтом дасть змогу покращити профілактику захворювань.
"Це як індикатор якості роботи сімейного лікаря та медсестри, а також покращення якості надання медичної послуги. Людині одразу створюють електронне направлення на обстеження", – розповідає Мага.
Сімейні лікарка Оксана Рудь каже, що люди приходять і просять обстеження, які їм насправді не потрібні. Водночас є дослідження, які необхідно робити для профілактики серйозних станів: онкології, цукрового діабету чи серцево-судинних захворювань.
"Лікар прораховує ризики, проводить скринінг. Якщо ми виявили проблему – збільшуються шанси на виживання пацієнта при таких станах", – розповідає сімейна лікарка Оксана Рудь.
За словами Маги, центр комунікації облаштували за 90 тисяч гривень. Гроші отримали завдяки гранту. Також встановили вивіску та QR-коди біля кожного кабінету лікаря, щоби пацієнти могли залишити відгук про медичний заклад.