Завод Nissan Motor в Японії виготовив останній Nissan GT-R R35. Цей екземпляр — автомобіль у версії Premium edition T-Spec із забарвленням Midnight Purple.
За 18 років японська компанія випустила близько 48 тисяч одиниць GT-R R35. За цей час модель пережила два рестайлінга та отримала низку «заряджених» версій, створених підрозділом Nismo.
Усі GT-R оснащувалися 3,8-літровим двигуном V6 з подвійним турбонаддувом, який вручну збирали дев’ять спеціально навчених інженерів. У дебютній версії двигун видавав 480 к.с., розганяв купе до 100 км/год за 3,5 секунди та забезпечував максимальну швидкість 312 км/год.
Пізніше у Nismo з’явилася 600-сильна модифікація, але потенціал агрегату був набагато вищим. Тюнінг-ательє доводили його потужність майже до 2000 к.с., закріпивши за R35 культовий статус у світі тюнінгу нарівні з легендарним Skyline GT-R R34.
Фінальну версію R35 показали 2023 року, і до лютого 2024-го японські клієнти розкупили всі машини.
Що буде далі з GT-R, поки що не зрозуміло. У компанії лише підтвердили, що ім’я повернеться. Але коли це станеться і яким буде новий GT-R, невідомо.
На Токійському автосалоні 2023 року показали концепт Hyper Force, який, можливо, натякнув на дизайн майбутньої моделі. У кращому разі, серійного автомобіля доведеться чекати ще кілька років. Для порівняння: перший концепт R35 представили у 2001-му, а у виробництво модель пішла тільки у 2007 році.